tisdag 5 maj 2009

Nu är det så där igen....


...att jag är så rysligt upptagen av VÅREN - att jag hinner allt, MEN inte blogga! Har tänkt "ta dig i kragen - för tusan och skriv några rader"....men under tiden jag loggar in - så hamnar jag någon annanstans....som igår, inloggad och börjat skriva ett inlägg, skulle bara lägga in lite bilder från min nya mobilkamera (Carl Zeiss)...nehe, då va inte den installerad på min sida!!!

Vi formaterade om datorn för en tid sen och då försvinner som bekant, ALLT och därmed det oxå! Då tog det tid och vips hade jag glömt vad jag gjorde överhuvudtaget!! Seså - gör nu ett nytt försök.........

Har haft sommarvärme i över en vecka nu, så igår natt va de regndroppar som föll, faktiskt välkomna! Det är ju supertorrt överallt. Inte ens MAJBRASAN fick vi se i år, pgr av eldningsförbud på självaste VALBORG! För min egna del, helt OK - men barnen blev besvikna....men även de förstod ju varför!


  • PÅ STICKFRONTEN: har varit superdålig på att visa er goa stickfolk, vad jag egentligen sysslar med - nu för tiden....men då av den anledningen ovan, men ett program som inte är installerat på just MIN SIDA...så har jag inte färskaste bilderna över mina alster.....men här kommer ANDRA nästan färska BILDER:

Nattis vänner! Ses snart igen

Kram Annika

2 kommentarer:

in-knit sa...

Så gullig bild!

Nina BF sa...

vilken fin fågel!