torsdag 16 april 2009

VÅREN ÄR HÄR

Visst är det underbart!! Jobbat i 4 heldagar nu och slagit upp ögonen med ett leende på läpparna!! SOLEN SKINER JU!! Det här är MIN ÅRSTID - jag skuttar ur sängen kl 06 (nästan=) och vaknar direkt... Jag älskar våren, sommaren och solen! Hade barfotapremiär för snart 2 veckor sen och visst, det är inte jättevarmt om fossingarna MEN barfota ska det va!

På stickorna, har jag en jättesöt väst till Emma, minstingen...fanns i sista numret av Allt om Handabete och det är egentligen en pojkväst men jag har gjort den i ljust gammelrosa, bomullsgarn och det blir nog "flickigt" så det räcker! Sen är det massor som jag VILL göra. Det är väl ett syndrom, ni känner igen...jag vill, jag vill, jag vill....


Soliga Kramar till er!


Annika

2 kommentarer:

Katrina sa...

Jodå, jag känner igen fenomenet! :)

Soili sa...

Ja.....det är så sant som det är sagt.
När solen tittar fram....då invaderas i allafall mitt liv av en massa "jag vill"..då gäller det att slå till bromsarna..lite i allafall,så man inte får vårstresssyndromet.Hihihi.....Solen har en fantastisk inverkan...eller hur.