lördag 30 maj 2009

MER PIERCING....

Ja...det blev ytterligare en piercing i går, fredag. Mellantjejen Moa som fyller 13 år dagen innan julafton - piercade sig i överläppen, igår! Blev jättefint!! Nu är det bara du kvar, mamma - säger tjejerna & gubben!!

Men vi får väl se....har ju några tatueringar och massor med piercingar i öronen! Räknas inte det?? För i så fall, har jag ju redan,,,,

Ikväll blir det uppvaktning av konfirmand - kusinen Matilda. Vi hinner inte till kyrkan men sluter upp till kalasandet efteråt. Har hörts viskas om smörgåstårta....mums!

Kram Annika

1 kommentar:

in-knit sa...

Hej vännen! Long time!
Min 16,5-åring (kille) vill pierca sig i ögonbrynet, men jag har sagt njet! Får räcka med hål i örat, tycker jag!
Det beror mest på att jag vet att det är andra som tycker hans ska göra det, alltså inte hans egen idé. Han accepterade mitt nej utan knussel, så förmodligen ville han inte själv! Inte lätt att säga emot kompisar ibland! Bättre att skylla på morsan!