lördag 30 maj 2009

I BEHOV AV TIPS FRÅN ER

Jag måste få lite hjälp av er STICK/VIRKFANTASTER!! Jag har ett superhärligt mjukt, rätt så tunnt sektionsfärgat eller melerat garn, vitt/rosa/aprikos/röd ungefär.... Har fått stillestånd och kan inte komma på något vettigt att göra. Jag har tusen ideér, men inte någon vettig idé...började först sticka på en typ Odessa mössa och sen repades det upp....sen började jag virka på en Poncho liknande sak, från sista nr av Kreativ Stickning...sen repades det upp. SEN - började jag virka en sjal, rektangulär...men mönstret va mkt märkligt och jag blev inte nöjd...och gissa?? Då repades det upp!

TIPS ÖNSKAS!! Vad ska jag göra...jag har ungefär 600 gram totalt och stickor 2½-3 mm ungefär!! Har skojat lite med ståltråd...det är verkligen jättekul! Ett par tänger och lite ståltråd är allt man behöver och sen skopa fantasi... Ha nu en trevlig kväll allesammans!
Kram Stål-Annika

1 kommentar:

Mia stickar sa...

Har inga bra ideer om stickningen men stickmarkörerna ser jättefina ut!