onsdag 4 februari 2009

UTMANING

Utmanad av Tina!


* Gå in i mappen mina bilder (ev. Bilder för dem med OS X eller din egen personliga bildmapp)
* Gå till den sjätte mappen (ev. den sjätte mappen igen)
* Välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
* Visa bilden på bloggen och skriv något om den .
* Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
* Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade

Vilken tur!!! Nästa bild va jag i full action i poolen =)) Den här underbara bild är tagen på Gran Canaria vid poolen, ungefär för ett år sen...åh, jag vill verkligen åka till varmare breddgrader snarast!

Jag utmanar

Britt-Marie

in-knit

Linda

Mia stickar

charlottas

evalena

Lycka till! Kram Annika

4 kommentarer:

Linda sa...

Oh, en utmaning! :) Nu har jag utforskat mina bilder och som tack finns en liten utmärkelse till dig att hämta på min sida.

Mia stickar sa...

Kul! Jag hämtar den imorgon!

Britt-Marie sa...

Tackar, det kommer snart på min blogg.

kram

Katrina sa...

Vilken tur du hade som hittade en bra bild. :) Hade kunnat vara den där man har världens fulaste gester för sig eller liknande.
Vad kul att du la till mig på din lista! Jag har ingen sån lista - än. Det ska väl komma så småningom.