måndag 9 februari 2009

UTMANING - 10 FRÅGOR OM MIG!

Jag har blivit utmanad av garnliv

Regler: Bloggaren skriver ner SVAR på 10 frågor om det egna jaget, vem man är. De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina 10 svar. I slutet av inlägget skriver du TRE personer som du utmanar, kom ihåg att länka - spread the love!!

1. Säg tre ställen på Internet du oftast besöker?
stickbloggar, filmfix & tradera
2. Sjunger du hemma eller i duschen?
Både och!
3. Kan du spela något instrument, vad?
Nja...inte till fullo, men jag trummar med mina stickor och sjunger gärna högt & innerligt... spelar däremot gärna spel på nätet!
4. Hur mycket tid lägger du ned på bloggande per dag ungefär?
Kanske 30 min i snitt
5. Vilken "kändis" läser eller har du läst mest av som bloggar?
Ingen kändis..men jag följer för tillfället "Sabinas kamp" mycket gripande blogg om en 34-årig kvinna som fått en mycket aggresiv cancer. Jag känner sååå med henne!! Det gör ont att läsa & man blir barskt medveten om sin egen dödlighet och sätter värde på den gråa vardagen!
6. Någon känd person du anser vara sympatisk och trevlig, en favorit?
Pass
7. Alla samlar på något, vad samlar du på?
GARN och stickor & virknålar i alla sorter och storlekar =))
8. Du måste välja - är du en mes eller en tuffing?
TUFFING - utan tvekan!!
9. Humor är roligt (?), nämn någon du gärna ser eller lyssnar på, TV, film?
Självklart "Sex and the City" - bästa serien som nånsin gjorts!
10. Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda eller udda?
Jag luktar på allt....jag är mycket svag för sköljmedel och tvättmedel...det är nästan viktigare att det luktar gott - än tvättar rent =))...bara nästan.... Har "ett helt barskåp" med både sköjmedel av alla de slag - men det är viktigt att det är "kvalité dvs. softlan, comfort...osv

Jag utmanar er alla som läser och känner er manade!

Ni gör som ni vill om ni vill sprida vidare. Jag väljer att göra det ibland. Det beror på vilket humör jag är på.

Kramar Annika

Inga kommentarer: