onsdag 7 januari 2009

STICKCAFÉ

Blev så innerligt glad - när jag av en händelse...bläddra i något kursprogram för våren...hitta stickcafé i vår lilla stad Kalmar och dessutom (!) så kunde jag gå på alla 5 tillfällen!! I alla fall med tanke på mitt jobb! Gissa om jag blev glad =))))) Sms:ade genast till väninnan Anna om hon skulle hänga mé!! Detta infaller varannan torsdag med första tillfället den 22 januari. KUL!!

Så till något mindre roligt....kylan har kommit och härom natten hade vi faktiskt -20 grader och vad händer då??? Jo, pannan kraschar...inte ordagrant, men på något vis läckte den vatten och det gurglade i elementen....fungerar, men den är inte som den ska... Maken håller på och ringer runt och kollar.... Hjälp, måtte det gå att fixa!!

Ha en härlig dag!
Kram Annika

4 kommentarer:

in-knit sa...

Hej och gott nytt år!

Hoppas du får kul på stickcafét. Jag var med och drog igång ett här i Hörby, vi träffas 1 gång i månaden. Jätteskoj!
Ang.kylan! I rummet där datorn står är det svinkallt!! Därav det dåliga bloggandet! Har i stället stickat i soffan och myst med valpar!
Kramar

Linda sa...

Tack för berömmet! :)
Oh, stickcafé i Kalmar, var då?
Ha det bra!
/Linda

Linda sa...

Det låter spännande! Jag får lov att kolla upp lite när är tidsmässigt...

Kram,
Linda

Anonym sa...

va avundsjuk jag blir på alla stickcafeer ni har söderut.
möjligen finns det i Östersund oxå
men det blir en bilfärd på 16 mil
"lappkast" men iaf. lite långt.

God fortsättning på dej oxå!