måndag 19 januari 2009

SÖNDAG...igen

Hejsan hoppsan! Ja, då va de söndag igen och jag kan inte fatta vart lediga helgen tog vägen?? Jag har sovit ut om morgnarna och fixat om dagarna och idag (först!) åkte granen ut...fast alla andra julsaker har försvunnit efter hand...! Men det är lika skönt varje gång man kastat ut granen!

Men jag känner PANIK...har knappt hunnit virka klart mina vantar, som jag trodde....har knappt hunnit virka alls!! I fredags kväll, så skulle jag upp och duscha vid 22 tiden och sen är det min "guldtid" sticka/virka framför tv:n länge och väl, när man inte behöver gå upp nästa morgon....men när jag klev ut från duschen, så tänkte jag bara att jag skulle krypa ner mellan lakanen....en liiiiten stund och bara blunda en sekund.... STENSOMNA och vakna inte förrän morgonen därpå...så trött och utmattad efter 4 heldagar på jobbet! Usch jag avskyr verkligen att kliva upp tidigt!

Nu blir det en film och så SKA jag göra klart vantarna,,,har bara liten bit på tummen kvar! Ska jobba kväll i morgon och på fm ska jag på mammografi - fast jag inte har åldern inne =))) Bad själv att få göra en, tycker man känner knölar och både här och där....hellre en gång för mkt än tvärtom!! Men nu blir det spännande för jag har inte en aaaaning hur det går till!

Sov Gott därute i landet!
Kram Annika

3 kommentarer:

Pärlmudden sa...

Hoppas det gick bra på mammografin! Har hållt tummarna för dig.
Du har en utmärkelse att hämta på min blogg.
KRAM

Samtal från min trädgård sa...

Hoppas det gick bra på mammografin och självklart ska man gå om man känner något. Fick stickmarkörerna med posten i dag, så fina så!

in-knit sa...

Hoppas allt gick bra!
Du har fått en annan utmärkelse på min blogg!
Kram