måndag 30 november 2009

MERA VANTAR.....

Mera virkade vantar....tar någon timme, sen vips är det klart! Kanske ska virka mig själv ett par oxå....


Helgen har gått åt till Advenstpyssel....dvs få fram staken (!) och lite annat pyssel. Barnen har haft nattgäster och vi fick besök av ett par grannar från "förr".
Har ääntligen hittat jacka till mellandottern, som vi jagat i veckor nu....! Svart Parkas med lurv på luvan. Sen vart vi runt och shoppade lite. Lillan, som inte uppskattar stadsbesök, stannade hos mormor.
Har oxå fått en del av förklaringen VARFÖR jag varit/är så trött och mår allmänt dåligt. Läkaren ringde mig i tisdags och berättade att provet på Sköldkörteln inte va bra och att jag underproducerade! Medicinering livet ut! Inte lustigt med alla symptom, utslag/klåda, sjuklig trötthet, viktuppgång (så som jag cyklat...grr, 1 mil och dagen ett tag....), frossa, sjukdomskänsla.... Men värst av allt är ju i alla fall tröttheten! Till slut trodde jag, va alla sa till mig - att jag blivit deprimerad! Men jag har inte känt det så!
Nu ska jag åka och köpa dammsugarpåsar! Ha en bra dag!

Kram Annika



5 kommentarer:

Soili sa...

Supergulliga vantar.
Sköldkörteln är en luring,men det kommer at bli bra när du får balans på den.Jag äter också tabletter för att må bra.
kram.

Nina BF sa...

Strunt samma vad man får höra men visst är det bättre med en diagnos än rynkade ögonbryn? Jättefina vantar, eget mönster eller? Kram

Monica sa...

God Jul och Gott nytt år! Hoppas att du är piggare nu.

Monica

sanja sa...

jättesöta vantar!

Missa inte jul-lotteriet på http://sakitty.blogg.se
Gratis och du kan vinna en 25% rabatt på hela sortimentet!

Eva Sundström sa...

Det var ju ett tag sedan detta inlägg skrevs men jag hoppas du mår bättre nu!