onsdag 1 juli 2009

Visst är de söta...våra nya medlemmar i familjen, sen snart 1 månad! Först ville jag knappt titta åt dem...(rädd för att fästa mig för mycket) men när vi funnit 2 familjer, som vill ha dessa små godingar - så smälte jag som smör i solsken. Nu vet jag att de får det bra! Tack & lov! De har öppnat ögonen sen några veckor, men de ligger snällt och stilla i sin låda och gosar med mamman. Annat blir det när de kravlar sig över kanten och vänder upp och ner på hela vår tillvaro *LER*
Har idag varit hemma, VAB maken har inflammation (igen!) i knät! Varit hos läkaren och blivit vidareslussad till röntgen.... De stora tjejerna, är hos farfar *gnider händerna* och det är väl mysigt att han får "lära känna" våra trev*host*liga tonårstjejer. Här är det i alla fall VÄLDIGT TYST *hehehe*...ne nu är jag sarkastisk!
Nu drar snart åskan över oss....bäst att logga ut och stänga ner datorn! Ha de gott...
Kramis Annika

3 kommentarer:

Mia stickar sa...

Man blir avundsjuk, så söta!

Eva sa...

bedårande söta kattungar,blir riktigt avis,men vi kan inte ha Katt tyvärr minstingen i fam är allergisk.
Mycke fint du gjort !
har oxå gjort ett prov ex av hjärtat,som hamnade på en Nykelring. dina stickmarkörhjärtan är superfina.

Ha det gott !

Eva S sa...

Hej!
Jättesöta kattungar.
Den vita mössan med flätor var också väldigt fin
Hittade hit via Stickamera.
Må gott