tisdag 23 juni 2009

VIRKAT HJÄRTAN


Har roat mig med att virka dessa små söta HJÄRTAN igår kväll....hittat mönstret här! Jättekul och enkelt. När man nästan är klar stoppar man den med lite vadd och vips. Är inte riktigt nöjd - lite ojämt, men jag jobbar på några nya och jag vet av erfarenhet att provexemplaret, alltid blir lite sisådär.... Men tanken är att jag ska hålla reda på mina
jobbnycklar och nycklar i allmänhet nu.
Har jobbat ikväll och idag känns det som att SOMMAREN har kommit. Jippi, det är bara att gratulera alla semesterfirare till sol & värme. Jag håller lite på min semester, närmare bestämt den 6 augusti jobbar jag sista dagen. Sen har jag 4½ vecka - varav 2 veckor ska tillbringas i Turkiet med familj och vänner. Känns härligt att ha allt framför sig.
Nu viskar min virknål efter mig....natti alla!
Kramis Annika

1 kommentar:

in-knit sa...

Fint hjärta!
Första kanske inte alltid blir perfekt, men fullt duglig! :)
Jag har en stor nalle i min dörrnyckel, men för tillfället hittar jag inte den heller!
Kan det vara åldern? hihi
Kram