lördag 6 juni 2009

Lördagskväll och knott!!!!

Jaha, då var det dags igen...för den årliga kampen med knotten!! I HATE THEM!! Ett bett vid ögat, ett på kinden och ett i pannan....och sen alla på ben och armar.... Det ser fint ut det!!


Suttit ute på soliga, goa altanen och druckit en kall öl och sen, rastlös som man är - tog jag tag i häcksaxen och filade lite på den redan klippta häcken, som vetter mot hyresområde....och slogs med knotten! Tills det fick vara nog...


Har stickat en mobilfodral till mig själv, i det helt underbart melerade mjuka garnet, som jag har sånt problem att bestämma mig för VAD jag ska göra med.

Har idag klippt håret på min käre man....blev riktigt nöjd - och jag tror att han blev det oxå....han va riktigt långhårig....

Ha nu en härlig lördagskväll! Kram Annika

Inga kommentarer: