lördag 13 december 2008

SANKTA LUCIA....

Helt otroligt...inne på andra veckan, snart 3:e....SJUK!! I går fick jag masa mig till läkarmottagningen IGEN!! Ny pc kur och slemhinneavsvällande, som gjorde att håret reste sig på mig och jag blev PLONG-vaken, mitt i natten!! I och för sig, va jag inte så "däppt i däsan" men jag kunde för sjutton inte sova för det....! Klarvaken!!

Är sjukskriven nästa vecka oxå och så hoppas jag innerligt att jag är pigg och på benen, till julveckan! Jobbar i stort sett hela julen och nyår...men för det vill jag ju inte vara sjuk!!! Idag blev jag väckt med frukost på sängen av Sanna, den äldsta tjejen...så mysigt och jag blev så glad!! (enda sättet att få mamma ur sängen kanske...=))

Ha en härlig Lucia!
Kram Annika

1 kommentar:

Lillan sa...

Uschaligen, hoppas du kryar på dig!! Böckerna Sticka och Sköna sjalar är inte så himla tjocka. Sticka tycker jag känns mest som en nybörjarbok. En bok som jag personligen tror skulle passa dig och inspirera dig är Stickverk. Men om du ska välja mellan Sticka och Sjalarna, så ta sjalarna helt klart! :) Trevlig lucia!! kram