söndag 26 oktober 2008

En timme till godo - TACK!

Hej alla glada bloggisar! Idag känns det helt ok. Jag ligger en timme plus och det behöver jag.... Sen beror det ju helt och hållet på hur man tycker...min väninna sa tvärt om...tur att jag va ute på partaj igår - så jag kunde sova bort den där extra timmen...dagen brukar vara hur lång som helst annars.... Jag tackar och tar emot!
Den här underbara kvällsbilden tog jag härom kvällen när jag satt i bilen....
Själv va jag ute på raj-raj i fredags! Direkt efter jobbet åkte jag hem till lilla mor & far och duschade, korkade upp en cider och fick skjuts till en jobbarkompis Anki. Väl där - hade hon gjort en jättegod sallad och bröd till. Mums! Vi åt gott, drack gott, pratade och lyssnade till musik. Sen tog vi en taxi in till staden...till Harrys, öl, shots och mycket dans blev det... ända till natten blev till morgon... Vi hade verkligen skitkul! Men med efterföljden att man kände sig liiiite seg igår =)) Men så är det!Måste bara visa den här bilden....ett gäng med gula små svampar pluppade upp i en kruka hemma hos en som jag känner....?! Häftigt va! Har inte en aning om vad det är för någon sort eller vart den kommer ifrån...sprids med sporer..så förmodligen fanns det redan i blomjorden!
Nu ska lilltjejen på kalas på McDonalds och jag ska passa på att handla lite under tiden!
Ha en underbar söndag!
Kram Annika

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Du har en utmaning på min sida.

Lillan sa...

Hallå :) Kul att se dig igen! :) Hur är läget? Kram!

Anonym sa...

Ja, den där extratimmen kändes bra :)

majsan sa...

hej jag har oxå sådana i min kaktus kruka..Himla skummt..

Anonym sa...

Kul att se att du är igång igen
en extra timme är väl aldrig fel
finns alltid nått att göra el slappa *ler* Hade sådana i en kruka en gång,svärmors tunga tror jag det var.....*ler*

Ha det gott / Jämtland

Anonym sa...

Jättesnygg kvällsbild... De där svamparna såg mystiska ut, kanske är små minikinifolk som bor i dom *Ler*


Har inte varit ut på raj-raj på flera år tror jag, inte drukit i alla fall men jag skulle vilja gå på en helt vanlig dan där man dansar lite foxtrot och gammeltjoa *Konstig jag är *


Kramar från mig

Anonym sa...

Kikar in och ser hur du har det, hoppas att du haft en trevlig Halooween/Kramar från Jämtlandshäxan

Anonym sa...

In och hälsar på och talar om att det finns en ny tävling hos mig/Helgkramar till dig