fredag 22 augusti 2008

En regnig fredag!

Hej go vänner! Då va det fredag igen, då! Attans va tiden rusar iväg...men för mig är det "jobbarhelg" och då hinner man inte så mkt annat.

Jag har fått feber......PÄRLFEBER & då är det stickmarkörer, som är på "tapeten" =) KUL!

Stickar fortfarande mobilfodral på parti och minut - men jag tänker jobba upp ett gäng för ev marknad framöver. På min lilla ort brukar det varje höst ställas till med Gammeldags Marknad och då är det bara utvalda knallar som "passar in" som får delta. Har redan deltagit för några år sen - men sen jobbar man ju och kanske inte har möjlighet alltid!

14 dagar kvar till vi åker till Mallis...nu ber jag och håller tummarna att inte någon i familjen drar på sig någon sjukdom.... Det brukar ju vara nr 1 så här när skolorna drar igång. Men det får bara inte hända!! Men då får man vara riktigt dålig för att ställa in - men man vet ju aldrig....

Hittade ett läcker inslag från YouTube - det stickas sockor med en sockstickmaskin!
KOLLA LÄNGST NER PÅ MIN SIDA - SÅ HÄR DU INSLAGET DÄR!

VILL HA...........VILL HA................

Ha en bra dag!

1 kommentar:

Anonym sa...

så snygga markörer! klart jag skulle vilja vinna sådana
Kram / Jämtland