söndag 18 maj 2008

Ännu en SÖNDAG!

Solen skiner förvisso idag MEN det är då rakt ingen värme - visar på 14 grader i skuggan! Jag önskar mig den värme som hälsade på förra helgen, när tjejerna faktiskt premiärDOPPADE sig! Det man känner är att allt går lite för fort - träden som slår ut, syrenen som enligt mitt tycke SKA BLOMMA när skolorna slutar - står i full blom redan!

Varit en sväng och handlat.....
Käre maken i full färd att packa in varor i bilen och då spelades hela reklamsnutten upp för mig!

Nu ska jag ut och rensa jordgubbslandet! Såg att det va knoppar överallt på jordgubbsplantorna och det är i grevens tid att få undan allt ogräs som annars suger näringen från plantorna!! Har tidigare år blivit väldigt mycket jordgubbar....

Vi hörs senare! Ha en underbar dag! Kram Annika

2 kommentarer:

Anki sa...

Rena värmeböljan hos dig då. Vi hade 6 grader som varmast igår. Burr...
Jag har faktiskt köpt en av dina fina tygkassar förut. En med döskallar på och grönt foder. Så himla fin att ha till en liten stickning.
Alldeles nyss betalade jag för nya inköp på Tradera ...

Annika sa...

Va kul att du tyckte om den!!! Ska genast ta och hälsa på hos dig =))

Kram Annika